Sim Kart Servisleri

18 Nisan 2009 Cumartesi

Kullan Aslanım

SIM kartınızı istediğiniz gibi kullanın.

SIM kart demek, daha kullanışlı menü seçenekleri demek. Sim kartınızla telefon numaralarınızı yedekleyebilir, 30 SMS ve 250 telefon numarasını saklayabilirsiniz. Telefon değişikliği yaptığınızda servis ayarlarını otomatik olarak cep telefonunuza alabilirsiniz.


SIM Kartın Avantajları

Servis Menüsü

Servis menüsü, en çok ihtiyaç duyduğunuz menülere kolayca ulaşmanız için tasarlandı. Servis menüsünün seçeneklerini kullanarak kontör miktarını öğrenebilir, kontör yükleyebilirsiniz. Hatta kısa mesaj, e-posta ve arama yoluyla Müşteri Hizmetleri’ne ulaşabilir, her konuda ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.

Servis Menüsü Seçenekleri:

Servis Ayarları

Otomatik Servis Ayarları sayesinde, SIM kartınızı farklı bir telefona taktığınızda servis ayarı yapmanıza gerek kalmadan tüm ayarlar otomatik olarak cep telefonunuza gelir.

Infoservis

Günlük haber, hava durumu, spor, yol ve finans bilgilerine buradan istediğiniz anda kısa mesajla ulaşabilirsiniz.

YedekRehber

Bu hizmet size SIM kartınızdaki telefon defterini dilediğiniz zaman yedekleme imkânı sağlar. www.gsmobile. com.tr’ye gelip yedeklenen telefon defterini İşlemler menüsündeki AdresDefteri’nden güncelleyebilir, yeni numaralar ekleyebilirsiniz.

YedekRehber Nasıl Kullanılır?: Servis menüsünden YedekRehber’e gelin. Telefon defterini yedeklemek için Gönder’i seçin. Telefon defteriniz saklansın. Daha önce yedeklediğiniz telefon defterini geri yüklemek için SIM’e Yükle’yi seçin. Yedeklenmiş telefon defteri anında SIM karta yüklensin.

Servis Numaraları

Asistan: ile kontör yükleyip kalan kontör miktarını öğrenebilirsiniz. Telesekreter ile bırakılan mesajları dinleyebilir, Çağrı Merkezi başlığından Müşteri Hizmetleri’ne ulaşabilirsiniz.

Telesekreter: Cep telefonunuzu cevaplayamadığınızda ya da cevaplamak istemediğinizde size gelen önemli mesajlara ulaşabilmek için Telesekreter’i kullanın. Telesekreter’i devreye sokmak için telefonun menüsündeki yönlendirmeleri takip edin yeter. Üstelik Telesekreter servisinde abonelik ücreti yok.

Telesekreter 4 farklı durumda devreye girer.

Her durumda: Telefon açık ya da kapsama alanı içinde olsa bile aramalar doğrudan Telesekreter’e yönlenir.

Aranan numaranın cevap vermemesi durumunda: Aranan numara cevap vermediğinde, aramalar doğrudan Telesekreter’e yönlenir.

Aranan numaranın meşgul olması durumunda: Abonenin telefonla görüşüyor olması halinde aramalar Telesekreter’e yönlenir. (Bu işlemin kullanılabilmesi için, çağrı bekletme servisinin kapalı olması gereklidir.)

Aranan numaraya ulaşılamaması durumunda: Abone telefonunu kapattığı zaman veya kapsama alanı dışındayken, aramalar Telesekreter’e yönlenir.

Telesekreter Mesajlarını Dinleme: Cepten 999’u tuşlayın. Bırakılan mesajları dinleyin. Sabit telefonlardan ya da yurtdışından aramak istiyorsanız +90 555 1 999 999’u tuşlayın yeter.

Telesekreter Şifresi: Telesekreter servisimiz aktif olduğunda, şifreniz sms ile gönderilecektir.

Servis Ayarları

Servis ayarlarını yapmanın 3 kolay yolu var:

  • www.gsmobile.com.tr’ye gelin. biDünya menüsünden Ayarlar bölümüne girin.
  • *100#’yi tuşlayın. Ayarlar kısa mesajla cebinize gelsin.
  • Cepten 905’i, sabit telefondan 444 0 905 Müşteri Hizmetleri’ni arayın.

0 yorum: